Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over kittens

youngwoman
15 jaar geleden

hallo

ik ben erg nieuwsgierig naar de betekenis van mij droom
ik droomden dat ik met 6 kittens (wit zwart gevlekt) en hun moeder bij een soort van rivier was
de moeder kat nam de kittens mee in het water om te zwemmen het water was best vies en ik weet nog dat ik in mij droom dacht ik moet ze eruit halen maar ik deed niks toen kwam eropeens een grooten golf en ze spoelden weg en ik zag ze nergens meer een ander onbekend persoon zij toen tegen mij ga ze maar niet zoeken ze zijn toch dood maar ik ging toch zoeken en vond ze op stenen rotsen weer trug 1 kitten was dood de anderen 5 en de moeder kat leefden nog. ik vond deze droom best wel raar en vroeg me af of het een betekenis had mischien kan iemand van jully mij helpen

alvast bedankt groetjess xxx

Pepijn
15 jaar geleden

De meest evidente boodschap is mijns inziens dat je vaker op je gevoel moet regaeren. In deze droom toon je betrokkenheid maar ook twijfel die achteraf niet ongeplaatst bleek te zijn, ik vind het positief dat je uiteindelijk toch op zoek gaat naar de kittens en besluit je gevoel en hart te volgen..met succes!

stéphanie
14 jaar geleden

ik heb gisterenacht ook ongeveer zo'n droom gehad ,
ik zat in een grote ruimte met 3 kleine kittens en plots hoor ik gegrom
het gegrom kwam van de grond , en ik zag dat een van mijn cavia's die kittens was aan het vermoorden...
ik vind hier helemaal niets over trug , maar vond het echt een rare droom eigenlijk.

groetjes stéphanie de winter

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024