Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droo, kan iemand helpen met betekenis?

Kevin
15 jaar geleden

Hoi,

mijn verhaal ik heb wel vaker dat ik rare dromen heb maar hier kan ik me vrijwel nooit wat van herineren en maak ik me er ook niet druk om maar vanacht/vanochend heb ik tog heel raar gedroomd en weet ik nog een hoop details ik zou graag willen weten wat dit betekend

Ik ga ergens heen met me vrienden 1 daarvan kon ik herkenen naar mijn belevenis was het voor het inchecken voor het vliegtuig het was dezelfde ruimte van een vliegeld waar ik op vakantie ben geweest (aruba) we hadden allemaal een koffer en het schoot mij ineens te binnen dat ik wat vergeten was dus in een keer was ik ergens waar bakken stonden ik haalde uit elke bak iets van snoepjes die telkens dat ik naar een andere bak ging groter werden, alleen van de laatste bak weet ik nog een aantal dingen die ik pakte ronde snoepjes die opeenvolgend groter werden en als laatse zn grote ronde smiley snoepje
Uiteindelijk weer terug bij het inchecken deze keer stonden in een incheck ruimte van schiphol
Ik moest mijn bagage door z´n scan ding doen en er werd mij verteld dat of zn mijn tas konden check vond dat geen probleem en voordat ik het weet ligt mijn tas op en kan ik hem weer inpakken van wat ik nog weet is dat er in de rare kooi 2 pratende verwilderde hamsters (daar leek het mij op) en 2 bakstenen en wat andere spulletjes, de spulletjes en kooi krijg ik in de tas maar die bakstenen niet dus op een gegeven moment trek ik de tralies van de hamsters open en stop ik de bakstenen erin die beesten zeggen iets en terwijl ik de kooi weer in zn fatsoen probeer te krijgen proberen ze te ontsnappen maar dat voorkom ik door men arm voor dat gat de doen en ik vouw de tralies terug en tegelijkertijd vervormen de tralies aan de bovenkant van de kooi en zeggen ze nog wat en dan wordt ik wakker

m.v.g. Kevin

Anca
13 jaar geleden

Ik was met mijn oudste zoon in een synagoge, de rabbi was er niet, zat vol met mensen en het leek meer op een bijeenkomst dan iets anders!
Op een gegeven moment schreeuwt een donkere man ,die met z'n rug naar iedereen toe zat, dat ze moesten opschieten anders zou hij te laat komen!

Daarna gingen mijn zoon en ik weg en liepen naar de bus, ik voelde aan mijn handtas en die leek leeg, raakte lichtelijk in paniek dat ze alles uit mijn tas hadden gehaald. Toen ik mijn tas opendeed zat het vol met die slierten van zoetzure (gekleurde) snoep en daaronder mijn portemonnee! Ik vroeg mijn zoon of hij een snoep wilde uit mijn tas en ikzelf nam er ook 1!

Op een gegeven moment zag ik 2 vrouwen 1 licht en 1 donker maar beide met een kobalt blauwe hoofddoek totaal om zich heen gewikkeld, ik kon deze mensen en vroeg, sinds wanneer zij een hoofddoek droegen, hun antwoord was, dat doen we zodat we niet gecontroleerd worden!

De bus kwam en daar stond op XX4, ik vroeg aan de bus of hij bus 144 was, de bus die ik nodig had en hij zei lachend, ja het staat verkeerd erop, moet het nog veranderen! Mijn zoon liep voordat de bus kwam richting bosjes? Toen werd ik wakker!

Ik kan er geen touw aan vastknopen! Als ik het los bekijk zit er geen continuïteit in!

Bedankt als U mij uitleg zou willen geven!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024