Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

sieraden en een grote stap voorwaarts

dromertje
7 mei 2009

ik denk dat ik een grote stap voorwaarts heb gemaakt. ik had de laatste tijd weer veel machteloosheidsdromen waarin ik van alles kwijt raakte - vnl. auto niet kunnen vinden of gestolen, nieuwe laarzen kwijt, pasjes/tas kwijt of gestolen. dat stond allemaal voor het richting in het leven zoeken en op zoek zijn naar je ware ik. man ben ik effe probleemgeval.
nu droomde ik ineens dat er een grootscheepse diefstal van sieraden plaatsvond, iedereen werd beroofd op een vreemde manier want de dievenbende zorgde voor een geestesgesteldheid waarin mensen hun sieraden allemaal blij afgaven. ik zag dat gebeuren en ging gauw naar binnen, mijn huis in, deur op slot, waar moest ik de sleutel verbergen zodat ik nu helemaal happy de deur voor hen zou opendoen.
de bende kwam als een raket door de keukenvloer geschoten en iemand - geen idee meer wie dat was - die bij mij in huis was gaf blij zijn sieraden af. maar gek genoeg lieten zij mij mijn sieraden behouden!! alsof het geen echt goud/juwelen waren, ze zagen ze wel maar namen ze niet in en ik gaf ze ook niet blij uit mijzelf af.
volgens de droomuitleg betekent dat dat ik iets dat mij dierbaar is zal behouden, kan ook een relatie zijn. juwelen/goud staan voor spituele groei.
so far hartstikke goed dus.
vraag mij wel af waarom iedereen beroofd wordt, was dass bedeuten soll. en waarom ik als enige alles mag houden.
strange.......
iemand idee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024