Hoi Hoi,
Ik heb nu al een paar nachten dezelfde droom, ik hoop dat jullie me kunnen helpen deze te ontcijferen.
Ik zal eerst even de sitatie zolas die nu is omschrijven dan weten jullie misschien hoe ik ermee verder moet.
Ik ben mamma van bijna 3 kinderen, de oudste een meisje is 8 en een zoontje van nu bijna anderhalf. Op het moment ben ik ruim 6 maanden zwanger.
De oudste komt in mijn dromen helemaal niet voor, het gaat juist om mijn zoontje waar ik van droom en de nieuwe baby.
in mijn droom is mijn zoontje er niet meer, hij is overleden hoe en wat dat weet ik niet ik weet enkel dat hij er niet meer is.
De nieuwe baby is ondertussen wel al geboren, en op een of andere manier vervagen de herinneringen die ik van mijn zoontje heb/had.
Het lijkt wel ofdat hij nooit heeft bestaan heel vaag is het, daarna wordt ik wakker met een heel naar gevoel.
Ik denk zelf, dat ik een beetje een schuldgevoel heb dat de nieuwe baby al zo snel komt, en misschien ook een beetje bang dat ik de middelste daardoor tekort zou doen. Zou dat het een beetje kunnen zijn?
Ik moet dadelijk de aandacht verdelen tussen 3 kindjes, maar de oudste gaat al zo haar eigen gangetje daar maak ik me geen zorgen over.
wel over de middelste straks hij is nog zo klein en dan moet ik de aandacht en zorg gaan verdelen over die ukkies.
Nou in ieder geval bedankt als je het hebt gelezen, als je nog een aanvulling hebt zou dat mooi zijn.
Groetjes Shaya