Goededag beste mensen, ik wil eventjes mijn droom kwijt aangezien er een fenomeen plaatsvond waar ik nog nooit van heb gehoord.
Helaas is de droom een tijdje geleden, dus er zijn een aantal gebreken in het verhaal, maar de hoofdlijn klopt.
Het is een vrije dag, en m'n broer, zus en ik besluiten gezellig wat te gaan doen.
We gaan autorijden (al heeft m'n broer geen rijbewijs) en het is gezellig.
Na het hele positieve scenario, verteld m'n broer me de volgende dag dat er de wereld zal vergaan,
en wel met 2 komeetinslagen, de ene helft met de eerste inslag, en de andere helft van de wereld met de tweede inslag.
Ik raakte in paniek en dacht in mezelf dat dit wel het laatste was wat ik had verwacht;
ik dacht dat de wereld in 2012 pas zou vergaan. Er zou op een hypermodern tv-tje
(een in de lucht projecteerbare HD-kwaliteit tv-tje om precies te zijn) een ruimtebeeld van de aarde te zien zijn,
met rechtsonderin de tijd in minuten en seconden die het zouden duren voor de inslag.
M'n broer vertelde erbij dat bij de laatste drie minuten, een vriend nog op de radio (waarvan het geluid ook uit datzelfde tv'tje kwam)
ging spreken, bij wijze van een soort afscheid.
De reden waarom de wereld zou vergaan had ik gezien in mijn droom, dat was een soort visioen bijna.
Er was namelijk een man ergens op aarde boven goddelijkheid uit gestegen, begon daarbij te zweven, en hulde zich in licht.
Hij zou veranderen in een ster. Dit gebeurde ook, er kwamen overal verschillende vierkante geel lichtgevende vlakken vandaan, en kwamen tesamen om de man heen, uiteindelijk vormde dit een bol geheel (voor zover dat kan met vierkante vlakken). De man bracht hierbij het magnetisme en andere eigenschappen van de melkweg in de war, wat tot de inslagen zou leiden.
Toen het moment van inslag naderde, kon ik op het tv'tje zien dat de ene helft van de wereld werdt weggevaagd.
Dit was niet de helft waar ik op zat, dus ik had alvast een soort vooruitzicht.
Intussen bij de laatste 3 minuten, begon zoals beloofd de vriend van m'n broer op de radio te praten.
Toen het klokje rechtsonderin vertelde dat het nog 21 seconden zou duren, zei de man iets in de trend van "en NU!"
Op dat moment wist ik dat het voorbij zou zijn. De komeet was ingeslagen en ik was ineens weg, mijn lichaam althans.
Er was helemaal niets om me heen ik voelde niets ik zag niets, ik voelde alleen een soort lichte trekkracht naar boven.
Een stuk of 4 seconden ben ik in die staat geweest, voordat ik rustig mijn ogen opende en wakker werd met een racend hart.
Normaliter maak ik in dromen mee, dat als je doodgaat dat vlak voor het moment van impact of wat de oorzaak ook is, dat je dan wakker schrikt.
Ik ben in deze droom echter gewoon doodgegaan, dit heb ik nog nooit meegemaakt en vond het ook erg bijzonder.
Ik ben erg geïnteresseerd naar jullie visie op deze droom!
groetjes,
Nienke.