Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Nou, dit is voor 't eerst dat ik op deze site zit. Maar ik doe toch een poging want ik heb al 2 a 3 jaar lang bijna elke maand dromen met dezelfde thema.
in al mijn dromen, ren ik mij helemaal suf...ik moet vluchten, wegrennen...maar waarvoor ? geen idee! Zo'n droom heeft veel invloed op mij omdat ik bv dan 14 uur kan slapen en dan wakker wordt en gewoon nog steeds moe ben. Ik denk dat 't komt omdat het zulke intensieve dromen zijn.
Verder in mijn droom moet ik altijd ergens naartoe, maar ik kom nooit aan.
ik heb 2 x gehad dat ik naar iets toe moest op een berg( nooit aangekomen )
ik rende me suf...toen kwam ik bij een groot wateroppervlakte waar ik over moest...maar dat kon niet omdat de brug kapot was en helemaal in de verte was de brug heel en aan de overkant van het wateroppervlakte zag het er heel mooi uit.
De laatste paar keren komt huilen er ook in voor...huilen + rennen ( dat is pas 2 maand nu )
maar ik zie nooit WAARVOOR ik ren....
Herkent iemand zich hier misschien in of weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Want ik begin die dromen echt zat te worden, ik zat zelfs te denken om naar een dromen vrouw te gaan! Maar dan denk ik weer: hoe kan zij in een avondje nou mijn hele leven weten en wat de betenissen zijn.
Dank u
hey,
dromen zijn vaak een symbolische weerspiegeling van je werkelijkheid. Rennen (of haasten) kan duiden op dat je iets probeert te bereiken (de andere kant van het wateroppervlak, waar het mooi is). Bruggen geven aan dat er een verandering plaatsvindt in je leven. Het feit dat je deze droom al twee maanden hebt geeft aan dat het niet helemaal gaat zoals je wilt, denk ik. Dromen kunnen je heel goed helpen om te zien waar je in het leven staat en wat er nu eigenlijk gebeurt.
ik hoop dat ik je iets geholpen heb
PS: ik heb zelf een droomlexicon gekocht voor een paar euro (tip). Hierin staan ook droombetekenissen en uitleg.
okay....