Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn vriend op toilet met een jong meisje

Cin
9 juni 2009

Ik droomde dat we op een feestje zaten met vrienden.Ik ging toevallig naar het toilet en zag juist een jong meisje dat ik kende van ziens uit het toilet komen. Ik zag mijn vriend op het toilet zitten.Ik wist niet of hij iets verkeerds gedaan had met het meisje of niet. Het meisje kwam naar mij met een gemene houding en zei dat hij het lekker vond. En toen werd ik wakker met een raar gevoel natuurlijk...

11 juni 2009

Hoi Cin.

Zien we in de droom anderen overspel plegen dan zouden we er goed aan doen in het waakbestaan wat minder naar de zaken van anderen te kijken en ons wat meer met onze eigen fouten bezig te houden.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024