Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Giraf en dood van mijn oom

Patricia
22 augustus 2007

Eergisteren had ik weer eens een korte maar heel gekke droom.
Ik vond het schijnbaar toch eng want mijn man hoorde 's nachts dat ik was aan het dromen.
Er was bij ons thuis een giraf op zolder die allerlei spullen naar beneden stuk aan het gooien was.
Ik raakte helemaal in paniek en riep hulp in van mensen die bij me in de buurt waren op dat moment.
Alleen op het moment dat ik hulp inriep kan ik me niet meer herinneren of ik nog in mijn huis was.

Dezelfde nacht droomde ik dat er naar mijn man werd gebeld met de mededeling dat mijn oom was gestorven.
Hij is al een tijdje ziek (maagkanker) en is niet meer te genezen.

Ik weet niet of beide dromen iets met elkaar te maken hebben ?

Ik hoop dat iemand me een verklaring zou kunnen geven voor mijn dromen, zou er hardstikke blij mee zijn.
Ik heb nl. wel vaker last van dromen, die ik me echt tot in de kleinste details kan herinneren.
Meestal gaat het niet over iets dat ik recent heb meegemaakt ofzo, dat is het vreemde eraan.

Ik hoop gauw iets van iemand te horen.

Alvast bedankt.

Groetjes Patricia

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024