Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over familie waar ik geen contact meer mee heb

Melanie
14 juni 2009

Hoi allemaal,

Ik droom altijd ontzettend veel en soms heftige dingen. De laatste tijd droom ik iedere keer over mijn tante en mijn nichtjes waar ik geen contact meer mee heb. In de droom ga ik naar hun toe en heb ik een normaal contact met hun. (Mijn ouders hebben ruzie gekregen met mijn tante toen mijn oom was overleden was en automatisch had ik ook geen contact meer met hen, ik vond dit ook altijd wel best). Ik kom dan daar op de koffie en het is heel erg gezellig.

Ook droom ik de laatste tijd erg veel over de camping waar we vroeger altijd heen gingen. Die camping is aan het strand en er is een grote dijk voor.In mijn droom is die dijk telkens afgesloten met een grote poort en dan kan ik er niet in of uit. Soms raak ik dan in paniek omdat ik niet weg kan.

Hebben jullie een idee waar dit over gaat?

Liefs Melanie

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024