Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Fietsen

Lionqueen
1 juli 2009

Hoi,

Ik droomde gisteren dat ik ging fietsen naar een deel van de stad waarin ik woon. Ik fietste met mijn broertjes en moest ergens heen, ik had een briefje in mijn zak met een adres, verder weet ik niet wat er nog meer op stond, ik moest naar de Peter .......straat.
Er was een heel lang recht fietspad wat voor zover ik weet niet eens bestaat, ik ben er in ieder geval nog nooit geweest. Ik wist de weg niet en toen vroeg ik een vrouw op de fiets de weg. Die zei dat ik helemaal het fietspad af moest fietsen en dan naar rechts en dan was het daar. Die vrouw had haast en fietste weg, maar viel en schaafde haar knieën. Ze had een belangrijk gesprek ofzo en wilde die schaafwonden wegvegen, toen zei ik dat dat niet kon en dat het niet uitmaakte. en toen fietste die vrouw weg. Ik ging verder fietsen over dat fietspad, het liep door een soort bos maar het was niet eng donker of zoiets, gewoon licht. Toen kwam ik aan bij een winkelstraat, daar liepen heel wat mensen. ik zag die straat waar ik moest zijn nergens en toen werd ik wakker.

Ik heb zoiets met fietsen ergens heen weleens eerder gedroomd en vat er echt niets van. Misschien dat jullie het weten.

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024