Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vernieling

2 juli 2009

ik heb t al dikwijls opgezocht en ik vind helemaal niks :s
ik droom geregeld over rampen, maakt niet uit wat voor een, meestal orkanen, twisters en vloedgolven, maar zo heel soms ook over het "erna" de wereld die pikzwart ziet (alles, de lucht), alles staat in brand, is vernield, ruines, nu pas was het een stad die in lichterlaaie stond op klaarlichte dag.
Bijna altijd is men familie of een lid uit mijn familie erbij, soms gaan ze dood en vaak probeer ik ze te redden (vooral mijn tweelingszus)

Dus die van tenacht ging over dat ik en men familie in een veld stonden te kijken, t was zomer, een mooie warme dag en we stonden te kijken naar een stad die in vlammen opging, of al was gebeurd, je zag nog vlammen, maar vooral ruines van gebouwen. Ik zei nog tegen men moeder: ik weet niet wat jullie nu gaan doen, maar als t moet ga ik alleen, ik wil naar men zus om te zien of ze oke is. En toen begonnen ik en men moeder erover te praten hoe we daar zouden geraken, met fiets en een kar erachter of ergens een motor stelen met een kar erachter. Want het voelde alsof we een van de weinig overgebleven mensen waren.

Vreemd genoeg gebeurd er nooit iets met mij alleen maar met anderen, ik blijk altijd veel moed en goed overlevingsstrategie te hebben in zon droom.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024