Hoi!
Ik droom heel vaak bijna elke nacht en ik kan het me ook bijna altijd herinneren en in details navertellen. heel stom want soms weet ik het niet meer en als ik dan na het werk thuis kom en ik zit rustig op de bank dan komen ze weer naar boven zonder ik er erg in heb!
Vorige keer droomde ik dat er een soort oorlog was, ik was ergens waar 2 panden waren en ze schoten op ons vanaf boven uit helicopters en de kogels kwamen door het dak heen.. mijn 2 kateen waren er ook en een collega van me en een tante van me (waar ik weinig contact mee heb) dat is het rare want mijn vriend was er niet eens bij. En op het einde lag ik in een huiskamer op de bank met mijn gezicht naar beneden en mijn handen op mijn hoofd want ze waren van plan om op mij te schieten. Toen voelde ik een druk op mijn hoofd net alsof er echt een kogel in mijn hoofd kwam en ik kon even niet meer ademhalen en toen schrok ik wakker! Echt heel eng!
vannacht heb ik ook gedroomd, mijn ene kat was er ook bij ik weet nog maar een klein stukje, dat er een groep mensen was die buiten aan tafel gingen eten, en het was dus een kat,, ik rook de geur gewoon en ze sneden hem in stukjes en de kat leefde toen nog steeds zonder poten enz.. maar mijn eigen kat leefde gelukig nog ik kwam erachter dat het een andere was..
Ik weet mijn dromen altijd na te vertellen, soms heb ik wel 4 verschillende in 1 nacht, julie ook? soms snap ik de boodschap echt niet...