ten eerste mijn opa is cica 4,5 maand geleden overleden, en 2 weken terug mijn oma.
De droom speelt zich af op het treinstation in mijn dorp, het station bestaat uit 2 sporen met aan elke kant een perron.
Aan iedere kant staat een deel van de familie (grote familie), ik sta de ene kant met mijn overleden opa en oma (die levend zijn) en zover ik het weet mijn broer en nog een aantal andere familieleden (die ik niet kan herinneren).
Om mijn opa en oma uit zijn lijden te lossen schiet mijn broer met een soort spijkerpistool mijn oma eerst en daarna mijn opa achter in het achterhoofd. Ze vallen beide opslag dood neer. Alleen het rare is dat mijn opa nogmaals levend is en mijn broer schiet deze met het spijkerpistool in zijn voorhoofd, waardoor hij op de grond valt van de pijn (hij leeft nog). Dan gebeurd er tijdelijk niks. Nu het (volgensmij) deel van de familie aan de andere kant van het spoor boos omdat zij mijn opa zien lijden, en willen hem uit zijn lijden te lossen. Een persoon (man van de zus van mijn vader) wil het spijperpistool pakken. Maar dan breekt er een ruzie uit tussen de familie die zicht op het ene perron bevind met het andere perron. Nou begint iedereen met stenen te gooien naar het andere perron, mijn opa zit nog steeds op zijn knieën van de pijn. Nou komt er een trein aan, en stopt. Een conducteur komt uit de trein en haald de stenen van het spoor af, en vraag aan me wat er aan de had is. Ik zeg na een paar seconden 'het is een familie ruzie'.
en daarna word ik wakker.
ps.
het trein station in het dorp is bekend voor mij omdat ik er door de week met de trein naar school reis.
ik vind het een erg rare droom, en zou graag willen weten dat dit misschien een betekenis zou kunnen hebben.
Alvast bedankt
Groeten,
Steven