Heej,
ik ben al een tijdje bezig met het opschrijven van mijn dromen.
Ik ben eergisteren verjaard en nu heb ik net een tienerdroom gehad :s
DE DROOM:
Nja het was een trouw van een prins en een prinses en wij met onze familie moesten ernaartoe.
De vriendin van mijn broer had mij een fout kleedje gebracht een daardoor moest ze terug naar huis een ander halen.
Ze ging met de auto.
Ze kwam net op tijd terug met een juist en mooi kleedje.
Toen stapte ik een zaal binnen en zag allemaal mensen in een cirkel dansen, onder andere mijn tante en nonkel.
Plots kwam er een meisje voor mij staan, stelde zich kort voor , wou mij zoenen en ik sloeg haar weg want dat wou ik niet.
En opeens sloeg nelly furtado mij :s
Toen ging het heel snel, opeens was ik op een zomerkampje.
The all american rejects (mijn favoriete band) was er ook maar dan in jongere versie en alleen de zanger was herkenbaar.
Het was een soort haatliefde dat we hadden.
In het begin van dat kamp gooide we vanalles naar elkaar enzo en bij het wakker worden voelde ik me meer en meer verliefd ..
Er ging een meisje op een podium zitten met haar gitaar, speelde een bekend droevig liedje dat iedereen meezong (ik weet niet meer welk!)
We gingen daarna met een aantal meisjes de jongens van the all american rejects versieren maar iemand anders nam Tyson (de zanger) en ik voelde pijn.
Toen ging ik naar buiten en stuurde ik met bluetooth een filmpje van abc-boeren door naar mijn neef, je hoorde alleen abc.. maar geen boeren ..
Ik weet dat het raar klinkt en erg van de hak op de tak is maar echt waar, ik zie geen verklaring, iemand anders wel ??
groetjes Milloooo.