Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vluchten

chan
22 juli 2009

ik droomde dat ik aan het rennen was in de sneeuw.. het sneeuwde keihard en ik kon bijna niks zien.. ik hoorde van achter mij een heel hard en eng geluid steeds dichter bij komen, ik was zo bang dat ik harder ging rennen, maar toen gleed ik uit over iets en toen kwamen er figuren van alle kanten om me heen.. het waren mensen maar ze hadden geen gezicht! ik was zo bang dat begon ik te huilen met mijn handen voor mijn ogen. toen voelde ik een hand op mijn schouder en keek ik op, al die mensen zonder gezicht waren goede vrienden en famillie van mij, en ze lachten warm naar me. alleen de persoon die zijn hand op mijn schouder deed kende ik niet maar hij stak zijn hand uit en ik stond op en zo werd ik wakker staand naast mijn bed.

kan iemand mij vertellen wat mijn droom betekend?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024