Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over een bruiloft

Mirstt
31 juli 2009

Hallo,

Afgelopen nacht had ik een droom dat mijn beste vriendin ging trouwen en dat ik een btje onvriendelijk tegen haar was omdat mijn man namelijk in het buitenland zit nu en ik hem mis (wat echt zo is)... Ik zag haar moeder van een afstandje naar me kijken en ben toen naar haar toe gelopen om te zeggen dat ik mijn man zo mis en dat ik daarom een btje onvriendelijk deed tegen haar docher,,, En toen werd ik wakker...

Nu hoorde ik altijd van mensen om me heen dat als je droomt over een bruiloft, dat dat dan niet zo leuk is... Er gaan dan nare dingen gebeuren zoals: ziekte en misschien wel de dood...

Hopelijk is hier iemand die mij er wat meer over kan vertellen. Alvast bedankt!

Groetjes.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024