Ok, ik droom wel eens, niet altijd, 's nachts over dromen die werkelijkheid worden.
Ik heb laatst de Quest gelezen en daarin stond dat dromen spiritueel waren en gecombineerd worden met "gegevens" uit het verleden.
Maar ik ben hier persoonlijk op tegen.
Ik heb al aantal veel dingen meegemaakt waarover ik droomde, het zijn wel korte dingen. Maar het wordt wel werkelijkheid.
Zoals;
*een jaar geleden voordat ik op vakantie ging met me'n vader heb ik gedroomd over een grote gouden klok die op, 17.10 stond.
Toen ik eenmaal in het hotel aangekomen was en bij de checking stond, keek ik naar diezelfde klok.
*1 week geleden droomde ik dat ik langs de autoweg stond en me mobiel bij me hoofd had.
Donderdag de 13-9-2007 gebeurde het precies. Alleen wist ik niet waar het over ging in me droom. Alleen dat ik langs de autoweg stilstond op me scooter met een maat naast me.
Zulk soort dromen heb ik vaker, en ik zie of hoor ook het gesprek, of ik zie de tijd erbij wanneer het gebeurd.
Me moeder heeft dit soort dingen "ook" alleen dan in een mindere vorm als ik.
Als jullie het ook hebben, reply dan a.u.b. op dit bericht.
Want ik zelf vindt het best apart dat je "in de toekomst kan dromen"
En zelf ga ik ook proberen een "logboek" bij te houden van wanneer ik het heb gedroomd en "wanneer het uitkomt"