Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde dromen

Marijke Groen
2 augustus 2009

Ik heb de afgelopen dagen twee heel vreemde dromen gehad. De laatste wil ik even opschrijven.

Ik kwam voor een normale knipbeurt bij de kapper geloof ik, maar het kan ook zo zijn dat ik toevallig langs kwam, dat weet ik niet meer precies. Maar het bleek een soort van Japanse maffia-kappers of schoonheidssalon te zijn.

Ik moest plaatsnemen en had niets te vertellen en ze zouden mijn haar behandelen zoals zij dat wilden.

Er werd een soort creme gebruikt waard oor mijn haar glad op mijn schedel kwam te liggen en mij werd duidelijk gemaakt dat ik hierin geen eneke inspraak had. Het was op de een of andere maniet dreigend, maar had eigenlijk niets voor te stellen. Alleen het punt dat ik geen eigen inbreng had benauwde mij. De behandelin opzig was best prettig. Ik weet niet meer hoe ik weggekomen ben, maar waarschijnlijk ook zonder kleerscheuren alhoewel stiekum. Ik had namelijk geen toestemming weg te gaan.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024