Hallo :)
Ik heb al jaren een droom die steeds maar terugkeert. Soms blijft hij maanden weg en dan plotseling heb ik hem weer.
Er zijn meerdere varianten van deze droom maar het komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer;
Ik droom dat ik weer op de middelbare school zit. Ik ben in mijn slaapkamer in mijn ouderlijk huis en moet naar school. Ik sta voor de kledingkast en twijfel ernorm wat ik aan moet trekken. Alles wat ik aantrek bevalt me niet en ik blijf maar van kleding wisselen. Ik voel me heel erg onzeker en begin zelfs in paniek te raken als ik zie dat de tijd heel snel verstrijkt en ik te laat ga komen voor de eerste les. Deels kan me dat niet schelen omdat ik liever nog een uurtje uittrek om mijn kleren uit te zoeken, maar aan de andere kant ben ik heel erg bang dat ik daardoor een belangrijke les misloop en achter raak op school.
Als ik dan uiteindelijk naar school fiets, nog steeds in paniek omdat ik toch op tijd wil zijn, dan lijkt het wel of ik nauwelijks vooruit kom. In al die haast fiets ik in slow motion of tegen een hele harde wind in en irriteer ik me vreselijk omdat het niet lukt om snel vooruit te komen,
Ik heb deze droom al ruim 10 jaar en ik ben heel erg benieuwd wat jullie visie is!
Liefs; wendela