hallo beste mensen, (p.s. ben een vrouw)
Ik werd vanochtend wakker en herinnerde mij de droom tot in de details.
Ik ging met een vliegtuig naar Palermo( hier ben ik op vakantie geweest.) Tijdens de reis vloog het vliegtuig in het water met 1 vleugel in het water.
Iedereen was in paniek maar enkele momenten later vloog het vliegtuig verder.
Aangekomen waren we plotsling in Groningen(hier woont mijn biologische vader + heeft mijn vriend gestudeerd.)
Ik kwam een oude vriendin tegen die ik al jaren niet heb gezien. We liepen door een hal(met winkels maar alles was gesloten.) het was donker en saai.
Er hing een depressieve sfeer, ook mijn oude vriendin was erg stil en chagerijnig.
We liepen naar haar kamer in de lange hal. Mijn vriend woonde boven mijn vriendin.
Hij had haast en liep naar beneden, ik vroeg wat hij ging doen en vertelde dat hij mensen had ontmoet die een trio wouden doen.
Hij liep naar een andere kamer in de donkere hal en verdween.
Ik kwam een klein meisje tegen die voor de kamer stond waar mijn vriend was + vrouw & man.
Het meisje en ik keken door de ramen naar mijn vriend, de man en de vrouw.
Ik zag hoe ze bezig waren maar ze deden telkens de gordijnen dicht. De lachten, en ik voelde me alleen, verlaten, jaloers en klein.
Kan iemand mij aub vertellen wat deze droom inhoud????????
ik werd wakker vanochtend en voelde nog net geen haat voor mijn vriend. Het was zo puur en echt!
xxxxx, alvast bedankt!!!