Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemdgaan geesten

Sakura
13 augustus 2009

Hoi,

Ik heb bijna 1 jaar relatie met mij vriend, en in het begin was hij vreemd gegaan
hij had sex met een andere meisje. Eerst had ik het hem vergeven maar ik had nog
zoveel haat en wraak dat ik ook ben vreemd gegaan met die vriend van het meisje
waar mijn vriend mee is vreemd gegaan alleen het is niet bij 1 keer gebleven.
Ik heb nu geen contact meer met die jongen maar ik blijf elke keer zelfde droom dromen

Eerst droom ik dat ik in badkamer ben en dat het in badkamer opeens begint te spoken
en geesten zitten achter mij aan, dan droom ik dat ik met mijn vriend ben en hij gaat
opeens dood en ik geloof niet dat die dood is dus ik blijf maar zoeken maar hij kwam nooit terug
en dan droom ik dat ik opeens met de jongen ben waar ik mee ben vreemd gegaan en dat
hij me helpt met iets

Dit droom ik al paar nachten achter elkaar en het is best eng ik kan maar niet achter halen
wat het betekent??
Is dit een soort van schuldgevoel of wat?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024