Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

stembanden verlamd als ik gezin wil waarschuwen voor inbreker

Veronique
17 augustus 2009

Hoi,
Ik heb al meermaals gedroomd dat ik duidelijk een inbreker in huis hoor die naar boven komt. Ik probeer dan uit alle macht zgz. mijn man te waarschuwen, maar hoe hard ik ook roep in mijn droom mijn keel knijpt dicht en er komt geen geluid uit. Ik heb dan een verlammend gevoel in mijn keel. Ook de kinderen kan ik nooit roepen bij dreigend gevaar tijdens mijn droom. Soms lukt zelfs weglopen niet.
Hoe interpreteer ik dit?
mvg,
Véro

Christiano Bolla
17 augustus 2009

Hey Veronique,

ik heb hetzelfde aan de hand gehad, al meerdere keren zelfs, en niet alleen met een inbreker maar ook als ik van een gebouw val ofzo.
Maar in mijn dromen roep ik meestal naar mijn ma (ben nog maar 17 jaar) :p

ooit heb ik eens gedroomd dat deze inbreker naast mijn bed stond en mij wou steken met iets, eerst was ik bang, en toen ik mij neerlegde bij mijn lot (van het doodgaan) werd ik wakker, heb sindsdien niet meer over hem/haar gedroomd,

kweet niet als dit je zou kunnen helpen maar bij mij is het toch al een 2tal jaar geleden dus ik ben best blij :p

Groetjes Christiano

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024