Ik heb overlaatst een droom gehad waarvan me de betekenis is ontglipt en dus daarom vraag ik hier als iemand mij zou kunnen helpen.
Mijn droom gaat als volgt:
Ik sta in een winkel, voor een spiegel, wanneer ik achter mij een soort "klik" geluid hoor. Zoals metaal dat ergens in vast klikt. Ik kijk dus achter mij (want ik ben zéééér nieuwsgierig) en zie daar een persoon staan... volledig int zwart... (zwart nie echt ma precies zo'n schaduw.. ik zie niet wie die persoon juist is...) dus die persoon die ik daar zie staan heeft een geweer op mij gericht. Ik al helemaal op men hoede spring dus opzij.. en die schiet dien spiegel kapot.. daarna loop ik naar de uitgang waar ze mij tegenhouden om mij te ondervragen alsof ik de "dader" was... en toen werd ik wakker :s:p
en deze "persoon" heeft al eens eerder een poging gedaan om mij te doden:
Dit is al een tijdje geleden maar door diezelfde "persoon" gedaan. Ik was dus aant slapen maar ook weer niet aant slapen... zo in een soort "trance" zal ik maar zeggen. Terwijl ik daar lag in mijn bed. Hoorde ik een geluid in een andere kamer.. (oow ter verduidelijking men pa was het huis aant verbouwen en letterlijk he :s:p).. dus ik hoorde een gerammel in een kamer waar al die gereedschap lag, toen het geluid wegstierf ging plots mijn dier open... en niet zomaar open maar zo heel traag en da kraakte echt zo hard... dus die persoon komt op mij af met dat gereedschap dat hij had genomen (kdenk een schroevendraaier :s:p) maar wat het raarst van al was is dat ik met mijn rug naar de deur lag en hij/zij helemaal om is gelopen langs men broertje door en zo voor mij is komen staan...die heft da ding op en wilt aanstalten doen tot mij vermoorden maar toen werd ik rustig wakker en verdween hij/zij.
Dit is wat ik droomde maar niet wat ik "innerlijk" voelde..
wat ik innerlijk voelde was in het begin alsof men pa wou gaan werken dus ik lette er eerst niet op maar toen de deur openging kwam het tot mij door dat dit niet het geval was... Ik was ook nog eens helemaal verstijft en kon nix doen.... ik was verlamd zal ik maar zeggen... dus door dit werd ik zelfs nog maar banger... ik wou niet dood ik wou niet sterven... dus ik probeerde met al mijn kracht weg te gaan en "mama" te roepen... (tot mijn verbazing heb ik dat al vaker gedroomd.. dat ik mijn ma wil roepen maar wat dan weer niet gaat door een krop in mijn keel.. en dat is altijd wanneer ik bijna dood ga in mijn droom :s:p)... dus toen die persoon eindelijk voor mij stond had ik het gevoel dat ik toch nix kon doen en legde ik mij maar bij mij lot neer... en dat was wanneer die persoon vervaagde en ik wakker werd...
Sorry als dit wat te lang is uitgevallen ik liet mij iets te hard meeslepen precies. Nu nog alleen hopen dat iemand antwoorden heeft over deze dromen.
Mvg, Christiano