Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

elke dag bijna de zelfde dromen

Alyssa
20 september 2007

Ik droom zo'n beetje elke nacht. maar bijna altijd zit ik op een groot zwart paard dat de leider is van een wilde kudde. en dan staat die kudde met zijn alle te staren naar hoe leeuwen, honden en andere jachtdieren, zijn prooi op eten. ik zit daar maar op zijn rug, ik hoor meestal ook jankende honden die er helemaal niet zijn .. dan als dat stuk is geweest stap ik meestal zomaar in een school lokaal af. daar staat dan mijn ex op me te wachten maar ik kan niet naar hem toe. :| ik me dan niet bewegen en zie alles heel wazig, dan komt er een leraar naast me toe dat ik een gele kaart moet halen. dan ben ik ook ineens weer in mijn droom met de paarden waar ik nu tussen de paarden sta, en niet meer erop. dan komt er een klein kwpn veulentje naar me toe dat sprekend om mijn paard leek toen het ook nog een veulen was, en dat veulen valt dan voor mijn voeten zo neer, en verteerd dan ook gelijk. mijn einde is meestal verschilllend, meestal wel over dieren. maar ik weet niet wat ik aan me droom moet doen. en of ik die droom kan afsluiten door mss iets speciaals te doen, zodat het me mss lukt om het veulen te laten leven? dat ik dan weer andere dromen kan krijgen! en is het normaal om elke nacht te dromen? ik hoop dat iemand mss info heeft?!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024