hallo,
Ik ben niet een enorm heftige dromer, maar als ik droom is het vaak nogal vervreemdend en zijn ze heel heftig. Ze blijven dan ook tijden in mn hoofd rond spoken.
Afgelopen nacht heb ik een heel bizarre droom gehad waarvan ik heel graag wil weten of iemand weet wat het betekend of iets dergelijks
Ik droomde dat ik snachts met een koffer aan een gracht in amsterdam stond. Aan de rand van de gracht stond een non naar mij te kijken, ze stond recht achter me. Op een gegeven moment ben ik allemaal kleren uit de koffer aan het halen, en dat blijken ook allemaal kleren te zijn die een non aan heeft. Ik probeer mij te verkleden als non, maar dat lukt niet en ik word steeds gefrustreerder daarover. Telkens zakken de kleren af, en ik probeer alles te doen om ze aan te laten. In de tussentijd kijkt die non mij aan, staat daar en zegt of doet niks.
Overal om mij heen liggen die kleren, met nog een heleboel troep erom heen, vooral zaken waarmee ik de kleren vast probeer te maken (vooral uitgebogen paperclips...tja)
Een vriendin van mij kom er ook nog in voor (ze is onlangs verhuist naar amsterdam, ik heb er ook gewoond btw) die niks doet en op een gegeven moment weg loopt.
Ik moet zo hard huilen dat het me allemaal niet lukt, en voel me zo gefrustreerd, ik zeg ook niks tegen de non, ze is er gewoon.
Op een gegeven moment raap ik heel snel alles bij elkaar, en stop het weer in de koffer...dat is dan ook het einde
Die kleren en de troep, daar zou ik zelf nog wel een betekenis aan kunnen geven...maar wat ik zo vreemd vind is de non en dat ik mij ook probeer te verkleden als een non...
Ik heb geen enkele binding met de kerk, behalve dat wat vrienden van mij christelijk zijn, en dat ik wel eens in een ver verleden met hun mee naar de kerk ben geweest....
Of zal die non niet zozeer symbool staan voor de kerk?
Wie kan me helpen?
Roy