Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zoenen met de moeder van je vriendin

marjoo
21 augustus 2009

hallo.

zou iemand mij kunnen helpen met de betekenis van deze droom?

Mijn vriend droomde dat ik ergens anders heen verhuisd was, en dat hij mij kwam opzoeken, We gingen zoenen en mijn moeder deed heel aardig tegen hem. Dat is opzich wel een normale droom vind ik, maar daarna droomde hij dat mijn moeder hem kuste.
Daarna gingen ik en mijn vriend naar Arnhem, en toen verloor hij mij en toen werd hij wakker.

Zou iemand kunnen helpen met de betekenis van deze droom, of met delen daarvan?

23 augustus 2009

Hoi Marjo.

Een jonge vrouw die droomt dat zij gezien wordt terwijl zij haar geliefde kust geeft aan dat zij te maken zal krijgen met de jaloezie van een valse vriend. Als zij ziet dat haar geliefde een ander kust zal zij in het liefdesleven teleurstellingen ervaren.

Wanneer u in een droom met haar praat ( moeder figuur) zult u goed nieuws ontvangen over zaken waar u zich zorgen over maakte.

Als je iets dierbaars verliest, is dat een teken dat je te hoog grijpt. Ga voorzichtig te werk. Als je het verloren voorwerp of vriend terugvindt, kan het om een onbelngrijk probleem gaan.

Dromen waarin mensen of objecten voor je ogen verdwijnen, refereren naar de angst of onzekerheid dat geliefden zomaar zouden kunnen verdwijnen uit je leven. Je zou ook het gevoel kunnen hebben dat je niet kunt bouwen op iemand. Hierdoor kun je je alleen en onbekwaam voelen. Je zou mischien eens moeten werken aan je zelfbeeld en zelfvertrouwen.

Kijk maar of je er wataan hebt.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024