Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom

Henriette
22 augustus 2009

Een vriendin van me heeft een hele rare droom gehad met alleen een klein detail wat ze zicht kon herinneren en dat was dat ze spersiebonen op aan het hangen was aan de waslijn waarna haar man aan haar vroeg of ze wel goed bij haar hoofd was. Ze antwoorde: "Ja hoor ik heb ze net nog eerst gewassen". Verder gaat de droom niet.

We waren er over aan het fantaseren wat het zou kunnen betekenen maar wij komen er niet uit. Heeft iemand hier een idee?

Groetjes, Henriette

23 augustus 2009

Hoi Henriette

Een droom over bonen is een slecht voorteken

Als je droomt dat je de was ( of een boon wast) doet, suggereert dit dat je je manier van doen wil veranderen of je image wilt aanpassen. Je zou bezorgd kunnen zijn hoe je op anderen overkomt.

Ik denk dat vriendin wat aan haar gedrag zou moeten doen en niet als een (rara snij) boon door het leven gaat, omdat haar man daar ook al op reageerd en als je aan de waslijn hangt kan iedereen je zien.

Groeten H@ns

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024