Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom die ik niet begrijp

Robert
11 september 2009

Normaal doe ik dit nooit maar deze droom komt elke keer terug en ik weet niet bij wie ik terecht kan.
Vandaar dat ik het zo probeer.

Ik was op zoek naar iets wat mij zou inspireren en aanzetten tot actie.
Ik had al veel gezien maar niets wat echt aanzette tot doen, toen ben ik op een gegeven moment heel hard gaan fietsen naar een plek bij het water wat er rustig uitzag.
Toen kwam ik van een heuvel naar beneden, en werd ik bijna aangereden door een rode van (auto) ik kon deze echter door een snelle beweging ontwijken.
Toen ging ik meteen naar links gooide mijn fiest in het gras en klom via een ladder omhoog in een groen huis/toren.

Hier was ik aan het kijken naar heel veel schilderijen nieuwe en oude stijlen en werd getrokken naar een schilderij wat mij deed denken aan New York het oude gedeelte, ik kreeg hier wel een gevoel bij maar het was het gevoel wat ik zocht net niet. Toen sprak ik een man met een snor en deze was wat ingetogen persoon en deze bood mij thee aan. Dit accepteerde ik en het was een heel oud servies erg groot en ik dacht dat het chinees servies was met veel versieringen en het was volgens de man een erg duur servies het was vooral heel breed en groot en mooi. Toen heb ik daar thee gedronken aan een tafel met drie stoelen alleen. en in de hoek zaten nog wat mensen en toen werd ik wakker.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024