Vannacht heb ik een hele aparte droom gehad:
Ik werd wakker in mijn droom en keek naar mijn slaapkamerdeur. Ik zag daar een man staan die een zwart gewaad aan had. Ik zag zijn gezicht ook niet duidelijk, maar ik werd er erg bang van. Toch bedoelde hij het niet kwaad denk ik. Hij stond aan de andere kant van de deur en zijn handen waren om de deur geklemd. Ook deze waren donker. Ik wilde gillen, maar dit lukte niet. Ik wilde mijn ogen dicht doen, maar ook dit lukte niet. De man stak zijn handen naar mij uit, maar ik wilde deze niet pakken. Toch moest ik het doen. Ik probeerde mijn lichaam uit bed te krijgen om weg te lopen en elke keer dat ik dacht dat het mij lukte, werkte mijn lichaam niet mee.
Uiteindelijk stapte ik uit bed en kon ik ook weer roepen. Ik liep naar de andere slaapkamer en zag toen hoe ik eruit zag.
Mijn hele lichaam had een soort van uitslag. Overal waren kleine rondjes op mijn lichaam gedrukt met in het midden van die rondjes een klein stipje dat licht gaf. Het voelde raar en ook zag ik dat het overal op mijn meubels in mijn slaapkamer gedrukt was. Toen las ik een vreemde tekst op mijn deur en zodra ik die tekst gelezen had (ik snapte deze totaal niet) verdween alles weer. Ook mijn lichaam werd weer normaal. De donker geklede persoon was ook weg.
Wat betekent deze droom toch???