Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vallen naar beneden verschillende lokaties hetzelfe rezultaat

26 september 2009

ik heb in mijn jaren veel dromen gehad over dat ik sprong van grote hoogte maar zodra ik bij het einde kom word het zwart en ben ik weer terug bij af bijv.
ik sta op rotsen er is een brug aan mijn rechter kant en de zee recht voor me ik spring en ik ga recht op een rots af zorda ik er bijna ben word het zwart en krijg iik een vreemd gevoel in mijn maag maar dan sta ik weer op het zelfde punt als waar ik begon. het zelfde rezultaat heb ik ook met afspringen van gebouwen of ravijnen of ruiines en nu sta ik zelf voor een raadsel wat voor betekenis zou het hebben of vint ik het gewoon leuk om opnieuw van dingen afte springen?(<--- eigenlijk is da een grapje maar kan even goed waar zijn)

1 keer bewerkt. De laatste keer was 27 september 2009 door suzan sparrow.

Yvonne vd Wijgaart
27 september 2009

Ik droom heel vaak, en het gekke is dat ik telkens weer terug ben in m'n oude flat waar
ik 11 jaar heb gewoond. In mijn dromen woon ik daar dan gewoon weer!!!!! Terwijl ik al
weer 10 jaar geleden ben verhuisd, welliswaar in dezelfde stad!! En waar ik het heel
erg naar mijn zin heb!! Deze droom komt geregeld terug.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024