Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemde man in bed

Tanya
27 september 2009

Vannacht heb ik weer eens een droom gehad die ik de laatste tijd (sinds ik in ons nieuwe huisje woon) wel vaker heb. Wat betekend het?

Ik droom dan dat ik in bed lig met iemand, maar dat is niet mijn vriend, maar iemand anders. Een vreemdeling. Vorige keer stonden er ook mensen om heen, maar die waren vannacht er niet.
Dan schrik ik wakker met het besef dat ik hardstikke naakt ben. Ik ren dan naar de badkamer, weg uit de kamer, waar ik dan echt wakker wordt.

Groetjes
Tanya

27 september 2009

Hoi Tanya

Een droom waarin een groepje mensen voorkomt dient altijd serieus genomen te worden, daar mensen meestal een ondergeschikte rol spelen in de droom.

Het kan een waarschuwing zijn dat ons nare dingen staan te wachten.

Het is van belang of het om een onbekende of een bekende man gaat. De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer. Vaak is de onbekende achtervolger in onze dromen de duistere kant van onszelf. De onbekende man wil ons dwingen onze gebreken onder ogen te komen.

Dromen waarin we naakt rondlopen zijn meestal nachtmerries waarin anderen ons uitlachen. Toch kan het naaktlopen in de droom ook als bevrijdend worden ervaren. Voor anderen ligt de oorzaak van het naaktlopen in de droom in onbevredigde seksuele lusten.

De badkamer is de plaats waar we in de droom onze ziel zuiveren en ons willen bevrijden van een geestelijke vervuiling.

Kijk maar of je erwat mee kan.

Groeten H@ns

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024