Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde kermis

Marleen
28 september 2009

heee, ik heb een hele rare droom gehad zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat hij betekent?

ik was op de kermis op het station hier in de stad ik was met mijn broertje en we zetten onze fiets in de eerste rij van de fietsenstalling zodat we het makkelijk zouden onthouden. we liepen wat over de kermis maar we vonden het niet zo leuk en we wouden naar huis toe dus gingen we naar de garderobe, waar ik mijn jas en schoenen niet kon vinden. mijn broertje vond dat ik dus maar gewoon andere moest pakken, wat ik niet deed want ik was bang dat ik net de spullen ze pakken van iemand die ook in de garderobe was. uiteindejk heb ik toch wat aangetrokken en gaan we opzoek naar onze fiets maar ik raak mijn broertje kwijt en kan mijn fiets ook nergens meer vinden dus ik besluit de bus te pakken naar huis, ik zie mijn bus aankomen en denk datik erin stap, ik stap toevallig ook bij een oude vriend van 2 jaar geleden in de bus en vraag waar hij heen gaat, hij gaat naar millingen, dus dat betekent dat ik in de verkeerde bus zit we rijden langs de tunnelbrug en ik stap uit ik kom uit in een soort wallen straatje waar ik een andere vriend ontmoet, hij loopt een stuk met mij mee en is oppeens verdwenen, ik zie een fietsenstalling en vraag me af of ik mijn fiets daar misschien heb neergezet, dat niet maar ik zie wel mijn brommer staan. ik rij ermee weg een trap/berg op en kom uit op een brug ik weet niet welke kan ik op moet dus besluit het aan iemand te vragen die langskomt maar iedereen rijd me gewoon voorbij, ik besluit maar gewoon terug naar de kermis te gaan. daar word ik lastig gevallen door wat mensen bij de bushalte uiteindelijk besluit ik mijn fiets te zoeken en hij staat oppeens in de tweede rij, ik wil naar huis fietsen maar kom weer in het wallen straatje waar ik nu een vriendin tegenkom, ze zegt iets onverstaanbaars en is oppeens weg, en ik schiet wakker.

zou iemand mij misschien kunnen helpen??????
ik heb heel veel rare dromen en zou willen weten wat het betekent...
dankjulliewel

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024