Hallo allemaal,
Vanacht had ik een aparte droom. En gelukkig kan er nog fragmenten van herinneren.
De droom begon in de woning waar ik mijn jonge jaren geleef had met mijn zusjes en ouders. Dit was een kleine 4 kamer woning. In de woning voelde het licht, want de ramen waren soort van open. Heerlijk bries wind. Op een gegeven moment liep ik naar het raam om naar buiten te kijken. En aan de overkant zijn ook woningen.
( op dit moment heb ik weer contact met mijn ex en het is een fijn gevoel) En in één van die woningen zie ik mijn ex in de woonkamer zitten. De woning daar is vrijwel leeg. Er zijn banken en later in de droom zie ik ook een copmuter staan. De vitrages in die woning wapperen enorm, de ramen zijn open. En hij ziet me niet.
Ik zie hem zitten (hij word als persoon vergroot in mijn droom, vergrootglas) en zie zijn gezichtsuitdrukking. Die uitdrukking kan ik niet goed verwoorden, maar het lijkt wel alsod hij tegen een onzichtbaar persoon zit te praten. Het lijkt wel of hij even aan het 'hallucineren is oid'....
Dan sta ik ineens buiten. En kan nog steeds in die woning kijken op de een of andere manier. En zie er jongens door de woning lopen. Enkelen staan bij het raam naar buiten te kijken, zien mij niet. Ook mijn ex staat even naar buiten te kijken en loopt weer de kamer in. Dan zie ik (ook weer uitvergroot) een dame naar hem toe lopen. En ze geven elkaar een zoen op de mond.
De dames lopen de woning uit, ik probeer ze te volgen maar ze zijn al weg, wel ruik ik de parfum oid van één van de dames.
Dan ben ik weer terug in mijn woning. En zie mijn moeder naakt een kamer schoonmaken. Mijn vader zorgt dat de vitrages die wapperen gesloten worden. Op dat moment heb ik een gevoel van schaamte, wat als mijn ex dit gebeuren ziet.
En als laatst kijk ik weer naar buiten en zie mijn ex buiten lopen. Hij loopt de weg over, heeft een wit t shirt aan en een spijkerbroek.
Het zijn fragmenten uit dezelfde droom. Ik hoop dat iemand me iets op weg kan helpen hiermee.
Mijn dank!