Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Deze droom is voor mij niet echt duidelijk (konijn, nacht, bloed, net echt)

Humpers
10 oktober 2009

Eergisteren had ik volgende droom

Het is nacht en sta in mijn achtertuin. Ik schijn met mijn zaklamp (die op mijn hoofd staat, deze heb ik tevens een paar dagen geleden gekocht in de aldi) naar het tuinhuis (naast het tuinhuis staat hout gestapelt) Ik zie iets bewegen, maar ik weet niet wat. Mijn hond (die tevens van witte kleur is) gaat achter de bewegende zielen/dieren aan. Mijn hond kruipt in een zwart gat, tussen het gestapelde hout en komt terug met een wit konijn die tevens dood is. In mijn droom wordt het bloed geaccentueerd.

De plaats waar het zich afspeelt bestaat echt (tuinhuis en gestapelt hout) , en m'n hond bestaat ook echt. In het echt is ze ook van witte kleur. Ik weet niet of dit een rol speelt .

I

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024