Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

verschillende dromen, allen over dieren

Lady Atrox
14 oktober 2009

Ik heb verschillende dromen, allen over dieren:

Ik droom herhaaldelijk over een Monokel/Siamese cobra. De dromen zelf zijn zeer vaag en kan ik me niet echt herinneren (Ik herrinner me alleen een mooi uitzicht vlak boven een waterval, voorde waterval is een rivier met bomen eromheen, en de waterval komt uit in een groot meer) maar ik herinner me altijd de cobra. Het dier doet niets, het bijt niet oid, het richt zich alleen op, spreid zijn schild en kijkt me aan.

Ik heb zelf een slang als huisdier(niet giftig, is een rode rattenslang) en ze veranderde ineens in een Texaanse ratelslang!! Ze beet mijn andere slang(die veel kleiner is en ook niet in haar terrarium zit maar in de droom blijkbaar wel.) ik haalde ze uit elkaar maar toen beet ze me! Het deed pijn maar het gif werkte niet.
De droom veranderde en ze lag ineens in onze boekenkast(dat is een soort mini-zijkamertje helemaal gevuld met planken, erg klein vloeropp. )daar beet ze me nog een keer(m'n vader keek toe). Daarna veranderde de droom weer en aaide ik ineens een beige konijntje met chocoladebruine snuit en poten in een dierenwinkel.

Ik zat in een boom. De tak vanwaar ik zat had uitzicht op een grasveld met nog een paar bomen, en een maïsveld. Er zat een tamme schorpioen naast me. Ik hield mijn hand voor het beest en het liep erop, waarna ik het op mijn schouder zette.
De droom veranderde, ik was ineens in een soort kunst-schaatsbaan, aan een tafel. Iemand aan een tafel verderop heeft een gigantische, dode schorpioen, hij haalt eerst de organen eruit en eet 'm dan op.
Daarna loop ik ineens op het ijs, waar mensen een potje ijshockey spelen. Ik loop er gewoon tussendoor, val, en krijg de puck tegen m'n hoofd. Ik lig nog 5 min. op het ijs, sta op en loop van de ijsbaan, en de droom eindigt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024