Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

velen dromen en vaak

asilverwolf
20 oktober 2009

Ik droom heelveel en kan ze eigelijk altijd herinneren ik droom vaak verhalen en elke keer komt er een stuk bij ik droom ook overdag.
maar daar door zijn mijn dromen zo groot en zo ingewiklet dat ze gewoon niet te beschrijven zijn. en ik wilt toch graag weten waar mijn dromen over gaan. ik heb er 2 geprobeet om te beschrijven maar dit is maar 1 versie van die droom want meestal zijn er ook meerdere versie van.

maar het zijn 2 powerpoint bestanden zo groot zijn ze al en als ik bekijk hieveel ik versie ik van een droom heb kan ik wel 100 powerpoint bestanden maken.

mijn dromen heftigen dromen zijn wel begonnen toen ik het moeilijk op school kreeg. ik weet wel dat vaak liefde en vriendschap een grote rol spelen. maar ook vaak lijkt het of dat in mijn dromen mij de liefde niet gegunt is het gaat meestal wel meerderen keren fout.

ik zou graag iemand willen vinden die mij hier mee kan helpen.

gr asilverwolf

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024