Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vaak ongemakkelijk

Julliette
30 oktober 2009

Ik droom vaak over zwarte schimmen en geesten. Meestal wordt ik dan ineeens wakker en heb ik het gevoel dat ik niet alleen ben, soms zie ik dan ook gedaante's. Een paar voelde ik ook een windvlaag terwijl er nergens een raam openstond. Op dit moment ben ik bang om te gaan slapen, wat kan ik hieraan doen?

6 november 2009

Hoi Julliette

De schaduw of gedaante die we in de droom zien is meestal de schaduw van onze ziel, de donkere zijde van onszelf. Wie in de droom een schaduw ziet is in het waakbestaan meestal bang voor alles en iedereen. Daarbij ontbreekt het hem aan de moed problemen op te lossen of aan te pakken. Toch zijn we eigenlijk alleen maar bang van de schimmen in ons hoofd.

De wind brengt ons naar nieuwe situaties.

Wat je kan doen is om zelfonderzoek te doen,om aan de weet te komen waarom je hier last van hebt, ook kan je vragen voor je gaat slapen om bescherming.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE.

Groeten en sterkte.

H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024