Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn droom met een gehurkte vrouw

lorraine
9 november 2009

Hallo allemaal,

Ik heb nu 2 nachten achter elkaar dat ik bijna in slaap val, 50/50 het gevoel dat je heel hard naar beneden valt,
Dan zie ik een gehurkte vrouw met een hond (zittend voor haar) de vrouw zelf heeft lang sluik haar en een hoed op,
Heeft iemand een enige idee wat dit betekend, en of dit uberhaupt een betekenis heeft.?

Als ik dat beeld in een fractie van 10 sec. heb gezien, schrik ik geschrokt wakker, en heb het dan ontzettend warm

HELP!!! het maalt door mijn hoofd of dit een speciale beteknis heeft, heb hier helemaal geen ervaring in, of zoiets meegemaakt

Alvast bedankt

10 november 2009

Hoi lorraine

.
Onbekende vrouwen die in de droom verschijnen symboliseren de onbewuste vrouwelijke kant van de dromer.

Wie in. de droom neerknielt stelt zich in het waakbestaan nederig op.

De hoeden staan symbool voor onze ideeën en verlangens, maar we kunnen er ook het een en ander mee verbergen en er zelfs anderen mee verbazen.

Wie over haren droomt zou zijn geestelijke houding tegenover zichzelf en anderen in orde moeten brengen.

Honden kunnen ons in de droom angst aanjagen, maar ze kunnen ons ook vertederen, begeleiden en beschermen.

Het kan zijn dat jij je wat meer moet laten zien, niet nederig maar van hier ben ik en laat je niet in de hoek drukken, ook heb jij een beschermer nodig die verder op weg helpt, vraag er om voor je slapen gaat.

Dat zijn wat de symbolen jou vertellen.

Bron

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024