Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een familielid die in mijn droom kwam

11 november 2009

Ik heb een vraag,een paar dagen geleden had ik een rare droom.
Mijn tante ,met wie ik al jaren geen contact meer had,kwam opeens in mijn droom voor.Zij vroeg mij om vergeving voor wat ze mij had aangedaan in 1995.
Ik kon het in mijn droom haar niet vergeven,ze heeft mij echt te veel pijn gedaan.
Ze zei tegen mij dat het goed was dat ik het haar niet kon vergeven.
In mijn droom was mijn tante "wazig" te zien,maar ik wist wel dat zij het was.De omvang klopte namelijk met hoe ik haar voor het laatst zag.
Kan het zijn dat mijn tante overleden is dan dat ze nu in mijn droom kwam voor die vergeving die ik weigerde?
Ben ik dan slecht dat ik het weigerde?Het was echt heel erg wat ze mij heeft aangedaan.
Wie kan mij helpen?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 november 2009 door anita.

11 november 2009

Hoi Anita.

Of ze wel of niet overlden is maakt niets uit.

Het is heel belangrijk voor haar om vergeving van jou te krijgen en als je dat doet doe het dan met heel je hart.
Wil jij verder leven met de gedachte, als ik zelf dood ga kom ik haar weer tegen en hoe reageer je dan?
Voor mij Anita probeer te smelten en vergeef haar alles wat niet goed was en jou aan gedaan is.

Omdat je haar schemetig hebt gezien kan ze niet verder en zij bezeft ook dat de schuld zwaar op haar schouders rust en daardoor niet verder kan groeien aan gene zijde, ik denk ook dat je zelf verlichting zal voelen in je zelf, als je haar vergeeft.

Veel sterkte en veel liefs.groeten.

H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024