Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
wie kan mijn droom verklaren?
tess05
13 november 2009
hallo
ik had 2 dagen geleden nog al een vreemde droom
Ik zat in gent (waar ik studeer enkel leek het totaal niet meer op gent) op een bankje alleen kort bij veel water (een beetje verder waren nog wel wat mensen) ik was terug van werken ofzo iets. Ik keek op mijn klok en het was al kwart voor 1 snachts maar het was wel nog volop licht! dus ik dacht eerst dat ik misschien mijn klok verkeerd had staan maar het was al echt kwart voor 1! en het was nog volop licht overal dus ik dacht ik ga nog een vriendin opzoeken maar toen ik wou vertrekken begon de zon onder tegaan, en dit ging tot mijn verbazing zeer snel want het begon al snel duister teworden dus besloot ik maar om naar huis tegaan. Op weg naar mijn huis moest ik door het bos (wat ik normaal niet moet) en ik zag dat er een dikke laag mis in het bos was, (leek eigenlijk meer op stoom was een witte dikke golvende laag) en ik liep erop af en werd in de golven van de mist opgenomen en eenmaal in die dikke laag mist zag ik niks meer enkel wit...
Je hele droom gaat eigelijk over je zelf, je eigen innerlijk, maar ook je verlangens, maar door de dikke mist kan je het moeilijk zien.
Ik denk dat je bij je zelf veel opruimn moet wil de het klaar en helder kunnen bekijken.
Sterkte en groeten
H@ns.
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.