Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekent mijn droom?

Susan
17 november 2009

Hallo Allemaal,

Ik had gisteren een aparte en nogal verwarrende droom gehad en ik vroeg me af of jullie me konden helpen de betekenis ervan te achterhalen.

Ik was ineens in een bos en zag bomen enzo, maar ik wist niet hoe ik er kwam en hoe ik eruit moest. Ik zag ineens gelijk voor me een soldaat en hij had zo'n jungle helm op en sprak heel zelfverzekerd, hij liet me een plattegrond ofzo zien van waar we waren en gaf instructies op een hele zelfverzekerde manier hoe we eruit moesten komen. Ik was heel blij met hem, want in het echt ben ik iemand die heel snel verdwaalt. Ineens zat ik op een lage boom en zat ik tegen een jeugdige vriend te praten, die soldaat was weg. En die jeugdige vriend werkte behoorlijk op mijn zenuwen, want ik moest hem of haar nu uitleggen wat we precies moesten doen om eruit te komen en diegene begreep niks. Het was een dommerik. En toen had ik dorst en vond ergens frisdrank uit het niets, alsof ik ineens naar de mac was geweest. Ja het was een nogal verwarrende droom. Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen. Dit is al de tweede keer dat ik over een soldaat droom, vorige keer was het echter op de basis. Toen waren er meerdere soldaten.

Groeten Susan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024