Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kan iemand mn droom uitleggen?

Char
18 november 2009

Vanacht droomde ik dat ik een gebouw binnenliep, en iedereen daar zat te blowen of te spuiten ( drugs gebruiken )Ik liep een paar deuren door en daar zag ik iemand die ik ken. Hij was ook aan het blowen. Toen kwam iets ( ik weet niet meer wat ) me achteraan en ik rende weg. Uiteindelijk raakte ik het kwijt. Ik gebruik zelf geen drugs en heb er ook geen behoefte aan, dus ik snap niet wat mn droom betekent. Kan iemand me dat vertellen? Alvast bedankt! ( trouwens, ik denk dat degene die ik ken en zag blowen, dat die ook in het echt drugs gebruikt. Maar ik weet het niet zeker. )

18 november 2009

Hoi Char

Wie over drugs droomt maar nog nooit drugs heeft gebruikt, zal in het waakbestaan mogelijk uit een roes van gevoelens ontwaken die hem niets hebben opgeleverd. Soms willen we gewoon ontsnappen aan de spanningen en de ongenoegens van het dagelijkse leven.

Achtervolgingen komen vaak voor in nachtmerries. Soms proberen we te ontsnappen aan een moordenaar, wilde dieren, een boze schoonmoeder, kwaadwillende buren, maar soms ook aan een opdringende geliefde.

Kijk maar of je erwat mee kan.

Groeten H@ns.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024