mijn dromen over mijn ex zyn erg vaag.
laatst droomde dat ik in een grote open glijbaan was..raar genoeg was die glijbaan recht en breed en er waren ook andere mensen.
ik zwemde dus met hem die glijbaan helemaal af en kwam bij een open plek waar andere mensen gezellig zaten.
myn ex had mij stevig vast..net of hy wou zeggen ik laat je nooit meer gaan.
paar dagen later kreeg in contact met hem hij belde mij en we msn'de..
hy wil afspreken..maar steeds gaat het niet door hij doet heel raar.
als ik hem eindelijk ben vergeten, droom ik over hem.. en paar dagen later zilt hy weer contact..en als hij weer met me wilt afspreken gaat het weer niet door, dat komt dus door hem. ik haat hem heel erg, eerst doet hij lief en daarna doet hy of hy of ie me niet kent.
laast droomde ik weer over hem: ik was met mijn goede vriendin in een park waar ik en mijn ex vaak kwamen, ik had met hem afgesproken.
we liepen (ik en mn vriendin) door de park en we zagen hem..hij keek naar me maar hij wende z'n gezicht even later van me af.
-------en stuk ben ik van de droom vergeten
dezelfde nacht droomde ik dat ik in een donkere steeg was en hij liep daar ik liep achter hem aan, ik zei stop wacht op mij..maar hy begon sneller en sneller te lopen..net of hy vluchte voor mij..
wat wil dit allemaal zeggen? het gebeurt steeds weer... ik droom over hem..daarna ontmoet ik hem weer..dan wil hy niet meer afspreken?
ik snap er niks van??
srry voor deze vage verhaal. hopelijk gaat iemand me uitleggen wat dit allemaal betekent.