ik heb twee dromen warvan ik echt wil weten wat ze betekenen;
ik droomde dat ik het vriendje van een vriendin van mij (geen idee wie dat was, iemand die ik ooit zag op tv ofzo waarschijnlijk.) helemaal in elkaar gerost had (voor die vriendin), maar dan ook echt helemaal in elkaar geslagen. daarna liep ik weg en gebeurde er niet zoveel speciaals. klinkt niet zo'n rare droom, maar die die ik in elkaar had geslagen leek heel erg op iemand die ik echt ken.
de tweede was dat ik bij een soort tournooi was (met allemaal mensen die ik ken), maar ik wist niet zeker of ik mee mocht doen. toen iemand heel aardg zei dat ik mee mocht doen deed ik dat (was een vaag spelletje met een grote rode skippybal, niet dat dat uitmaakt) had een tijdje gespeeld, toen ik diezelfde jongen die ik in mijn andere droom in elkaar had geslagen aan de kant zag staan, spelend met een voetbal. ik me avragen waarom hij niet meedeed aan dat spelletje en hij zo alleen aan de kant stond. en ongeveer toen werd ik wakker.
ik voel me niet aangetrokken tot die jongen, we hebben niet veel gemeen, ik denk niet zo vaak aan hem en we kenne elkaar sowieso niet zo goed. waarom komt hij dan steeds terug in mijn dromen? (en deze dromen lijken ook al totaal niet op elkaar...)