Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over onbewoond eiland, dode vissen, een sneeupop en tunnelgraven.

superwoman
25 november 2009

dit klinkt heel raar; maar ik wil heel graag weten wat het betekent de droom bestaat uit een paar delen:

ik droomde gisteren dat mijn vissen dood waren gegaan (in het echt: vissen die op vakantie een paar jaar geleden dood waren gegaan en waar ik heel verdrietig om was) en toen zei god: kijk nou wat je gedaan hebt, ze zijn allemaaal dood zelfs de zeeegel (ja zeegel, al leek hij meer op een soort krab) is dood, kijk maar, het is slechts een schelp.

toen was ik opeens (in zeg maar een andere droom) op een onbewoond eiland met een paar erg goede vrienden. we moesten van de baai weg dus we gingen de bergen in. me moesten door een berg heen graven (dat was overigens geen probleem) en namen allemaal een andere weg. uiteidelik kwamen we allemaal hetzelfde uit, aan een andere kant van het eiland ( bij een strand) n de opening die we hadden gemaakt die werd omdat we allemaal hetzelfde uitkwamen extra groot.

het strand was opeens een gewoon strand met mensen die aan het zonnen waren enzo. toen zag ik mijn broertje die de zeeegelschelp uit frustratie weggooide omdat hij leeg was (in het eerste stuk was ik dus blijkbaar mijn broertje inplaats van mijzelf). ik trok me er niets van aan en ging verder.
toen kwam ik bij een aardige mevrouw die ook op het strand was, en ik had een vin van een orka (ja een vin van een orka) gevonden en ze zei dat ik die maar goed moest bewaren want hij was veel waard. een paar seconden later was ik die orkavin kwijt.

die mevrouw had opeens een sneeuwpop op het strand, en we moesten helpen om het niet te laten smelten en uit de zon te laten (waarschijnlijk was het een soort project van haar ofzo) en opeens hielpen heel veel mensen mee, en zetten ze (geen parasollen, maar meer een soort zonneschermen) neer. er waren toen opeens daar ook kleren te koop.

toen werd ik wakker. kan iemand mij een beetje uitleg geven?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024