Ik droomde vannacht dat een onbekende jongen mij een liefdesverklaring gaf. Daarbij voelde ik een intens verliefd gevoel maar tegelijkertijd ook verbazing, want hij had een vriendin die in Italie was voor haar werk. En hij had een goed beroep en zij ook. Ik vroeg mij af of ik niet te min voor hem was en wel in zijn perfecte plaatje past aangezien ik niet zo'n perfecte dame ben. Hij pakte mijn handen en zei dat het hem allemaal niet uit maakt want hij was overtuigd van de liefde die hij voor mij voelde en het ik absoluut de ware voor hem ben. Hij keek vol liefde naar mij en kreeg lichtjes tranen in zijn ogen van geluk. Hij zou haar de volgende ochtend bellen om het haar uit te leggen en de relatie met haar te verbeken. Door zijn liefdesverklaring was ik zo geraakt en vloog ik zijn armen en waarbij ik hem liefdevol knuffelde en kuste. Nou zeg ik eerlijk dat het net een romantische film met een te prachtig einde! Ik heb geen romantische films of serie's gisteravond gekeken, dus daaraan kan het niet liggen. Ik wil alleen wel graag weten wat het betekent en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, aangezien ik voortdurend aan de droom van vannacht denk.