Hallo,
Ik heb afgelopen 5 dagen steeds 3 keer over onbekende mensen gedroomd die doodgaan.
De eerste droom was over een meisje in het zembad en ik probeerde haar te reanimeren, maar ik weet niet zeker of ze het ook overleefd had.
De 2e droom ging over een onbekende man met wie ik een relatie had en hij ging dood, maar mensen stopte hem in een kast staand.(en deden alsof tie nog leefde (heel raar)
de 3e droom ging over orlando bloom, met hem had ik ook een relatie in me droom maar hij ging ook dood door een soort gevecht/oorlog.. Maar op een gegeven moment leefde hij weer en hadden we niet echt een relatie meer. (hij zag er ook niet uit als orlando maar anders maar hij was het toch wel. en ik viel in een soort water maar helemaal zwart en er zat een monster in en ik was heel bang, en het leek net een videospelletje ik wou zeg maar ergens op klikken ozdat ik eruit kwam , ik zag niks maar hoorde alleen maar enge geluiden en het was ook geen water maar zo beschouwde ik het wel.
ik begrijp echt niks van al die dromen en al helemaal niet dat onbekende mensen in me droom doodgaan??