Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

telkens dromen over onbekende mensen die doodgaan

Mona17
15 jaar geleden

Hallo,
Ik heb afgelopen 5 dagen steeds 3 keer over onbekende mensen gedroomd die doodgaan.
De eerste droom was over een meisje in het zembad en ik probeerde haar te reanimeren, maar ik weet niet zeker of ze het ook overleefd had.
De 2e droom ging over een onbekende man met wie ik een relatie had en hij ging dood, maar mensen stopte hem in een kast staand.(en deden alsof tie nog leefde (heel raar)
de 3e droom ging over orlando bloom, met hem had ik ook een relatie in me droom maar hij ging ook dood door een soort gevecht/oorlog.. Maar op een gegeven moment leefde hij weer en hadden we niet echt een relatie meer. (hij zag er ook niet uit als orlando maar anders maar hij was het toch wel. en ik viel in een soort water maar helemaal zwart en er zat een monster in en ik was heel bang, en het leek net een videospelletje ik wou zeg maar ergens op klikken ozdat ik eruit kwam , ik zag niks maar hoorde alleen maar enge geluiden en het was ook geen water maar zo beschouwde ik het wel.

ik begrijp echt niks van al die dromen en al helemaal niet dat onbekende mensen in me droom doodgaan??

mona17
15 jaar geleden

Weet niemand iets wat het misschien zou kunnen betekenen???

mona17
15 jaar geleden

?????

Anoniem -
14 jaar geleden

Dat soort dingen heb je soms in je puberteit ;)

Emiel2015
9 jaar geleden

Droom ook veel over doden die ik niet ken.
Ben 36 jaar dus de puberteit heb ik al gehad.

Afgelopen nacht droomde ik van een kind van 2.5 jaar oud. Zijn armen werden vast geknoopt als een marionetten pop. T was in een ruimte met tegels een soort montuarium. T kind werd door een gang getild aan de touwen naar de douche. Daar werd alleen het kind gedoucht met warm water. Op dat moment keek ik het kind in de ogen na enkele seconde begonnen de ogen te draaien. T kind leek even weer te leven. Werd zwetend en huilend waker. Ben zelf zoekend naar wat ik hiermee moet ? Iemand die mij met dit soort nachtmerries kan helpen om te gaan? Groet Emiel.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024