Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vallen uit het raam 3 hoog naar beneden.

5 december 2009

Goedenavond,
Ik had gisteren weer een een hele vreemde droom en kan nergens de betekenis vinden,
kan iemand mij hier helpen misschien?
Nou ik had een feestje in mijn slaapkamer,we zaten op bed en er waren sigaretten gerookt,
toen vroeg een blond meisje (ken haar niet maar is de vriendin van een bestaande jongen die ik ken in het echt en waar
ik wel eens mee scharrel in mijn droom dan...
Dat blonde meisje dus vroeg of ze mocht roken in de slaapkamer(terwijl er al gerookt was)ik zei nou liever niet,je kan
beter beneden roken en toe vroeg ze mag het wel uit het raam(mijn slaapkamer raam)dus ik zei dat mag wel maar liever beneden,
dus zei was uit het raam aan het roken maar toen wilde zei haar sigaret weg gooien,ging ze helemaal op de vensterbank staan en toen viel ze naar
beneden (3 hoog)en er zat ook nog een vrouw bij mij en ik zei tegen haar van dat ik haar wilde helpen maar mijn reactie vermogen was te traag en zij keek mij
alleen aan.Toen kwam haar vriend boven en zag aan mijn gezicht wat er was gebeurd en hij moest toen huilen en dat was het maar het was niet een enge droom voor mijn gevoel heel raar.Hoop heel erg dat iemand mij kan helpen deze droom te analiseren?????????Alvast bedankt!!!!

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024