Natuurlijk kan ik zo niet precies je droom uitleggen, maar misschien wel helpen.
Ten eerste, je droomt altijd over jezelf. Het hoeft dus niets met je man persoonlijk te maken te hebben.
Je man kan dus staan voor de mannelijke kant van je zelf. Het geweer laden en schieten, staat voor agressie. De andere personen kunnen staan voor bepaalde eigenschappen die ze bezitten. Vaak stereotype eigenschappen voor het type, dus moeder verzorging, oma liefde, vader discipline. Maar jij kent ze beter dan ik, dus misschien hebben ze specifieke eigenschappen. De telefoon staat voor het onderbewuste, een telefoontje aan je zelf. Paarse tegels weet ik niet.
Alles bij elkaar lijkt het er op dat je ergens diep in je onderbewuste een bepaalde wrok of woede heb weggestopt. Of misschien wel gewoon je temprament, het hoeft niet persee negatief te zijn. Probeert dit te linken aan eigenschappen van de personen die in je droom voorkomen. Misschien ben je niet helemaal jezelf en ben je wat mak de laatste tijd, en probeert je onderbewuste je te vertellen weer te gaan leven. Het is maar ene richting, uiteindelijk zal je zelf de ontbrekende puzzelstukjes moeten invullen om de echte betekenis te achterhalen. Veel succes. En bedenk, soms zijn dromen slechts dromen, dus wees niet bang.