Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huwelijksaanzoek

Kelly
17 jaar geleden

Het is al een paar weken dat ik telkens dezelfde droom maak...
Het is nl. dat mijn vriend (die in Tunesië woont ) naar België komt en mij ten huwelijk vraagt.
Ik ben helemaal in de wolken en zeg ja...
Naar aanleiding van onze verloving vertrekken we naar Tunesië om mij voor te stellen aan zijn ouders en zus...
Ik weet niet goed wat die droom betekend..
is het nu omdat ik daarmee onbewust bezig ben? of omdat ik zekerheid wil over onze relatie? ...
Ik zou wel graag willen weten wat die droom te betekenen heeft ..
Hopelijk kan één van jullie mij helpen..

Roos 123
8 jaar geleden

Hoi Kelly,

Nu 8 jaar later ben ik heel erg benieuwd of je droom is uitgekomen.. ik heb een soortgelijke droom gehad.

8 jaar geleden
Beheerder

Tunesië is een beeld van het onbewuste.
Natuurlijk kunnen er verre relaties ontstaan.
Maar het is wel een soort tegencultuur.

Helaas gaan velen in op zulke avances, maar vergeten die grote culturele verschillen en aanpassingsproblemen.
Niet zelden worden zulke "huwelijken" aangewend om een nationalisering te verkrijgen.
De mannelijk dominante positie binnen die culturen is veel sterker dan bij ons.
Dus van gelijkwaardigheid op basis van onze normen is zelden sprake.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024